Franchisa - Standardní koncept

Pro města s min. 20 000 obyvateli.

Obchodní jednotka je rozdělena na prodejní část a konzultační místnost.

Jaká je ideální velikost prodejny?

28 m2 a více

Kde výživovou poradnu otevřít?

  1. V obchodním centru.
    Výhody: stabilní návštěvnost, nezávislost na počasí a ročním období
  2. Na frekventované lokalitě v centru města.
    Výhody: jednodušší nájemní smlouvy, možnost přizpůsobit otvírací dobu

Jaká je počáteční investice?

Investice začíná na 350 000 Kč, ale může dosáhnout i 1,2 mil. Kč. Výše investice se odvíjí od nutných stavebních úprav, výši nájmu apod. Výživové poradny otvírané v obchodních centrech vyžadují zpravidla vyšší investici. Tato částka je konečná a je v ní započítán i počáteční závoz zboží, nájem, kauce a finanční rezerva na první měsíce provozu.

Kdy mohu očekávat provozní zisk a návratnost investice?

Výživové poradny zpravidla dosahují provozního zisku během 2−6 měsíců a návratnosti investice do 2−3 let. Výjimkou ale nejsou ani pobočky NATURHOUSE s návratností kratší než 6 měsíců.